Prava i obveze potrošača

February 13th, 2014

Admin
- Omogućiti isporučitelju vodovodne usluge slobodan i stalan pristup do mjernog uređaja (vodomjera) bez odgode i gubitka vremena.
- Brinuti o ispravnosti vodovodnih instalacija i kontrolirati stanje vodomjera – Interna vodovodna instalacija spaja se s javnom vodoopskrbnom mrežom na teret potrošača, a on se njome služi na svoju odgovornost i održava je o svom trošku.
- Ne dopustiti trećoj osobi da bez znanja Komunalca i odvodnje troši vodu preko njegovih internih instalacija.
- Platiti naknadu za isporučenu količinu komunalne usluge u roku 10 dana od dana primitka računa, a najkasnije do datuma dospijeća naznačenog na računu.
- Reklamirati ispostavljeni račun u roku 8 dana od dana primitka računa.
- Potrošač je dužan pravovremeno se odjaviti, odnosno prijaviti kao korisnik usluga vodoopskrbe te dati točne podatke za određivanje kategorije potrošnje.
- Investitori su dužni dojaviti završetak gradnje objekata radi pravovremene promjene u evidenciji korisnika zbog primjene odgovarajuće cijene.
Možete
ostaviti odgovor, ili
trackback vašega weba.
Pošalji komentar